Huisregels

Betalingen/annuleren van uw afspraak

  • Bent u niet verzekerd voor de tandarts, dan vragen wij u de behandeling direct na afloop aan de balie af te rekenen en alleen met de pinpas.
  • Heeft u een afspraak staan en bent u verhinderd? Als u minimaal 24 uur van te voren annuleert, worden er geen kosten in rekening gebracht.
  • Heeft u een afspraak staan van 30 minuten of langer - of een gecombineerde afspraak - en bent u verhinderd? Als u minimaal 48 uur van te voren annuleert, worden er geen kosten in rekening gebracht.
  • Heeft u maandag of in het weekend een afspraak en bent u verhinderd? Annuleert u de vrijdag voorafgaand aan de afspraak. Dat kan ook via mail op info@amermondzorg.nl
  • Voelt u zich niet goed? Belt u voor 09.00uur de afspraak af.
  • Bij het missen van een afspraak, ongeacht de reden, worden de kosten voor de gereserveerde tijd in rekening gebracht.

Klachten

Wij doen er als praktijk alles aan om u de zorg te bieden die van ons verwacht wordt. Heeft u desondanks toch een klacht over een behandeling? Wilt u dat melden bij uw behandelaar of de praktijkmanager? We helpen u graag. U kunt een second opinion aanvragen bij een van onze behandelaars. De tandarts heeft 6 weken de tijd na een klacht om een reactie te plaatsen.

Wenst u een onafhankelijk advies, dan kunt u contact opnemen met een klachtenfunctionaris van de KNMT, de overkoepelende organisatie voor tandheelkunde. Informatie hierover vindt u op de website: knmt.nl of bij het Tandheelkundig Informatiepunt TIP op telefoonnummer: 0900 202 5012.  TIP is een onafhankelijke organisatie verbonden aan de KNMT.